Le Deal du moment : -39%
Pack Home Cinéma Magnat Monitor : Ampli DENON ...
Voir le deal
1190 €

Partagez

gigi (it's okay if you don't like me. not everyone has good taste.)

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas
AuteurMessage

avatar
Invité

gigi (it's okay if you don't like me. not everyone has good taste.) Empty
MessageSujet: gigi (it's okay if you don't like me. not everyone has good taste.) gigi (it's okay if you don't like me. not everyone has good taste.) EmptyDim 10 Fév - 15:47

une belle fiche pour plus tard, promis gigi (it's okay if you don't like me. not everyone has good taste.) 1671697379
Revenir en haut Aller en bas

avatar
Invité

gigi (it's okay if you don't like me. not everyone has good taste.) Empty
MessageSujet: Re: gigi (it's okay if you don't like me. not everyone has good taste.) gigi (it's okay if you don't like me. not everyone has good taste.) EmptyDim 10 Fév - 15:48

pour oim gigi (it's okay if you don't like me. not everyone has good taste.) 405050299
Revenir en haut Aller en bas

avatar
Invité

gigi (it's okay if you don't like me. not everyone has good taste.) Empty
MessageSujet: Re: gigi (it's okay if you don't like me. not everyone has good taste.) gigi (it's okay if you don't like me. not everyone has good taste.) EmptyDim 10 Fév - 15:48

à vouuuuuus gigi (it's okay if you don't like me. not everyone has good taste.) 1320386346
Revenir en haut Aller en bas

avatar
Invité

gigi (it's okay if you don't like me. not everyone has good taste.) Empty
MessageSujet: Re: gigi (it's okay if you don't like me. not everyone has good taste.) gigi (it's okay if you don't like me. not everyone has good taste.) EmptyDim 10 Fév - 16:04

un petit lien? gigi (it's okay if you don't like me. not everyone has good taste.) 1671697379
Revenir en haut Aller en bas

Maxym L. Turner
Maxym L. Turner
policeman
Depuis mon arrivée le : 17/10/2017 , j'ai au compteur : 253 messages, ma petite tête c'est : Shanina Shaik crée par avec talent par : BELLA CIAO
Ma petite face : gigi (it's okay if you don't like me. not everyone has good taste.) Tumblr_inline_p4c0lcRZUa1rkltq7_250

Mon physique me vient de mes origines : Portoricaines du côté maternelle et américaines du côté parternelle , né(e) le : vingt trois janvier 1991 à Chicago, je suis âgée de vingt sept ans .J'ai posé mes valises à : de Little Italy depuis six ans, avant je vivais dans le quartier latino de Lincoln Park
Dans la vie je suis : détective à la DEA le service qui lutte contre les trafics de drogue au niveau international. et actuellement côté coeur : célibataire, il faut dire que son travail prend énormément de place
mon bazzart à moi :
gigi (it's okay if you don't like me. not everyone has good taste.) Z9B0gHMR_o gigi (it's okay if you don't like me. not everyone has good taste.) QRsEhwWX_o
Maxym L. Turner Destiny is for losers. Is just a stupid excuse to wait for things to happen instead of making them happen.

+ ft jake
+ everybody


Spoiler:

gigi (it's okay if you don't like me. not everyone has good taste.) Empty
MessageSujet: Re: gigi (it's okay if you don't like me. not everyone has good taste.) gigi (it's okay if you don't like me. not everyone has good taste.) EmptySam 23 Fév - 20:46

gigi (it's okay if you don't like me. not everyone has good taste.) 3865369667
Revenir en haut Aller en bas

Contenu sponsorisé

gigi (it's okay if you don't like me. not everyone has good taste.) Empty
MessageSujet: Re: gigi (it's okay if you don't like me. not everyone has good taste.) gigi (it's okay if you don't like me. not everyone has good taste.) Empty

Revenir en haut Aller en bas

gigi (it's okay if you don't like me. not everyone has good taste.)

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
 :: and don't mess with us :: Les demandes importantes :: Les fiches de liens-